Jak poradzić sobie z makijażem latem.


Lato w Polsce jest niezwykle specyficznym oraz zmiennym tworem. Nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie do nas front ze Skandynawii, a kiedy spotkamy się z afrykańskimi upałami. O wiele łatwiej jest wykonać makijaż w chłodniejsze dni.
Jako kobieta rok w rok w upały pojawia się problem w momencie, w którym sięgam do kosmetyczki. Na co dzień nie widzę potrzeby upiększania swojej twarzy, może za wyjątkiem czasu, w którym uznam, że akurat dziś tego pragnę.

Co latem? Nie ma co ukrywać, nasza skóra wydziela więcej sebum. Istnieją większe szanse, iż nasza twarz będzie o wiele bardziej się świeciła. Kremy, chusteczki matujące, ale co z tym makijażem?

Jakiś czas odkryłam markę, która według mojej opinii świetnie sprawdza się w robieniu make up na szybko, szczególnie w gorące dni. Oprócz naprawdę świetnej nazwy zachęca swoimi smakowitymi produktami!

Cóż to za firma?
SGGM, czyli Smart Girls Get More! Jak tu się z nazwą nie zgodzić? 😃 Kosmetyki możemy znaleźć w drogeriach Natura! Ceny? Jeżeli chcesz pomalować się trwałymi oraz naprawdę dobrymi kosmetykami, niekoniecznie odchudzając do reszty portfel,  to dobrze trafiłaś!





W moim zaopatrzeniu na pierwszym miejscu mogę wymienić korektor w płynie. Ma delikatną konsystencję oraz bardzo dobrze matuje moje niedoskonałości! Dodatkowo zwalcza moje „sińce” pod oczami, które niestety, ale często są widoczne.


Zakochałam się także w ich pudrach! Delikatny puder sypki o nazwie „Translucent”  matuje oraz wygładza optycznie twarz. Jednakże zaopatrzyłam się także z czystej ciekawości w puder matujący ryżowy i dziś już wiem, że lepszego nigdy nie miałam! Nadaje się do każdej karnacji, gdyż idealnie „wtapia się” w koloryt naszej skóry. Pudry zapakowane są w pojemniczki z dozownikiem, dzięki czemu możemy dostosowywać odpowiednią ilość produktu.



Co zrobiło na mnie jednak największe wrażenie? Jestem maniaczką balsamów oraz szminek do ust. Szukałam idealnej i znalazłam! Piękne i żywe kolory oraz wybór kredek, których często wśród innych marek nie mogę znaleźć. Na zdjęciu pomadka o zachęcającej nazwie: "Sweet Kiss"! 💖



Zatem jak poradzić sobie z makijażem latem? Matujemy twarz delikatnym pudrem, dodajemy bronzer, który również możemy znaleźć wśród kosmetyków SGGM, podkreślamy usta, tuszujemy lekko rzęsy, dodajemy korektor i żaden upał nam nie straszny, a delikatny make up w pełni się sprawdzi! 


 

PS U
wierzcie, że podkreślenie ust mocniejszym i żywszym kolorem, nie wymaga mocnego podkreślania oczu!

Komentarze

  1. Latem staram się w ogóle nie nosić makijażu :) Marki kosmetyków nie znam, koniecznie muszę się im bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Działo się w Gnieźnie… czyli spotkanie zblogowanych kobiet.

Samo się nic nie zrobi!

Zmiana za zmianą i kolejne zmiany.